zdravé raňajky


Skúsenosť pani Kadlecovej

29.05.2010 23:17


Dnes Vám prinášame skvelú skúsenosť pani Kadlecovej:
Vysoká nadváha a ja? To nikdy ku mne nešlo. Od detstva som bola "samá ruka, samá noha." Problémy s váhou som nikdy nemusela riešiť. Rok sa s rokom zišiel a prišli tri deti. Čo dieťa, to o 20kg ťažšia! A čo "čert nechcel", vždy mi nejaké to kilo zostalo. K tomu špatná životospráva a nočné vyjedanie chladničky. Pri mojej výške 163cm bol výsledok 86kg, vysoký krvný tlak a bolesť nôh. V lete 2008 som 3 mesiace maródovala a to bol pre mňa a moje kilá KONIEC. Znamenalo to len ďalší nárast váhy- až na 90kilo! "MUSÍM NIEČO ROBIŤ"! "KONIEC PRIBERANIU"! A tak, ako som povedala, tak som aj splnila. K môjmu výbornému výsledku mi dopomohol internet (kde som našla stránky Centrum redukcie váhy) a môj "ANJEL STRÁŽNY"- moja pani poradkyňa. A tak začal môj boj s kilogramami !!! Špeciálne na mojej telo mi určila základný program s výživou, aloe a vlákninou. Neskôr som si do nej zahrnula i tablety Guarana. A úspech sa dostavil, čo bolo super. Akékoľvek ďalšie úspechy v podobe kíl a centimetrov dolu boli sprevádzané konzultáciou pani poradkyne a úpravou programu. A NAOZAJ TO FUNGOVALO !!! 4. septembra 2008 som začala a po piatich mesiacoch- presnejšie 5. februára -bol stav 64 cm po obvodoch dolu. Z toho 20cm v páse a 23cm cez boky. Kúzlom nebolo hladovanie, trápenie, ale pravidelná strava (5krát denne) a dodržiavanie pitného režimu. Dnes sa cítim veľmi dobre, plná energie a vyriešili sa i niektoré moje zdravotné ťažkosti. Táto výživa pomáha i môjmu 10 -ročnému synovi, ktorý moc neholdoval raňajkám. Kokteil s chrumkami mu tak chutí, že sa na raňajky teší a ja mám dobrý pocit z toho, že mu dávam zdravé jedlo. Touto cestou patrí veľká VĎAKA mojej poradkyni. Bola a je mi pomocou nie len ako konzultantka, ale predovšetkým veľká opora psychická. Sama by som to nikdy nezvládla!!! SAMA BY SOM TAKÝM VECIAM NEVERILA, ALE NAOZAJ TO FUNGUJE. Odporúčam všetkým, ktorí váhajú začať.

Za Centrum zdravia a redukcie váhy,

—————

Späť


Druhy športov - výživa

30.05.2010 22:42

Výživa pre druhy športov

Je niekoľko zásad, ktoré je potrebné pri športe mať na pamäti s ohľadom na správnu výživu. 1. Pred športovým výkonom alebo cvičením - príprava Hydratácia organizmu Zásoba energie a potrebných minerálov, proteínu a antioxidantov Posledné jedlo by malo byť najmenej 2 hodiny pred...

—————