zdravé raňajky


Príbeh Magdy Vajovej

26.07.2010 23:57


Dnes Vám predstavujeme skvelý príbeh Magdy Vajovej:
Volám sa Magda Vajová. Mám 38 rokov. Po 3 deťoch som dosť pribrala. Vyskúšala som rôzne diéty, ale vždy ma bolel žalúdok a bola som hrozne unavená. Jedného dňa som stretla svoju kamarátku a neverila som vlastným očiam ako mohla takto schudnúť. Dala mi kontakt na poradkyňu z Centra redukcie váhy, ktorá mi veľmi pomohla a dodávala mi sebavedomie. Za krátku dobu som si upravila váhu podľa svojich predstáv a vytvarovala postavu o neuveriteľných 52 cm. Teraz mám o 3 veľkosti menší šatník a som veľmi spokojná. Zmizli migrény aj bolesti žalúdka. Chcela by som poďakovať svojej poradkyni, že ma podporovala a bola vždy v dobrej nálade. Veľmi mi pomohla. Hmotnosť si budem udržiavať aj naďalej, pretože sa cítim výborne. Magda Vajová.

 

—————

Späť